günlükten ziyade hoşuma giden sözleri ve hissettiğim duyguları aktarırım gerçekten iyi geliyor insana kitap yaz diyen oluyor hatta güzel ya özellikle herkes uyuduktan sonra
Ben yazarim ama sadece cok depresif olduğum günlerde
Burda biri var kadin burayi günlük olarak kullaniyo aşiri gülüyorum ona
1,512,458 soru
24,669,416 cevap
367,171 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın