0 oy
356 göst.
Diğer kategorisinde (2,109 puan) tarafından
Kızlar nörolojiye randevum var yarın fakat eşimi beklemem lazım 14.00 da geliyor benimde randevum 14.20de acele ederek 15.00da anca varmış olurum alınır mıyım sizce? 

6 Cevaplar

0 oy
(32,622 puan) tarafından
Evet alırlar bişi olmaz
(2,109 puan) tarafından
Yaa umarım öyle olur çok teşekkür ederim çok sağolun.
-Reklam-
0 oy
(5,109 puan) tarafından
Acele gitme sakin sakin git alırlar birşey olmaz 
(2,109 puan) tarafından
Değil mi ya o kadar yol gitmişim.
0 oy
(7,140 puan) tarafından
Yarım saat içerisinde bakıyolar diye biliyorum 
(2,109 puan) tarafından
Umarım alırlar ya birde çokta kötüyüm almazlarsa yıkılırım
0 oy
(3,104 puan) tarafından
Bazı yerler bakmıyor hastaneye bağlı 
0 oy
(3,224 puan) tarafından
Bikere gecikmiştim ben çokta değil di canm 10 dk kadar resmen doktor azarlamıştı beni yaa ama aldı burda da yorum yapmışlar canm alıyorlar demekki
0 oy
(993 puan) tarafından
Alırlar zaten saati saatime de işlemiyor geçen hafta göz doktoruna gittim randevum 10.50deydi 11de hastanedeufim sıram geçti zannederken sırama 6 kişi vardı daha önce çok kere de böyle oldu geç kalmışken uzunca süre bekledim 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 368 göst.
2 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Ozlem52 (207 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 333 göst.
4 Aralık 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
6 cevap 377 göst.
27 Kasım 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 172 göst.
12 Ekim 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,332 cevap

367,397 kullanıcı

...