0 oy
407 göst.
Diğer kategorisinde (5,181 puan) tarafından
Sabah 12 de kalktı bende gündüz uyku yaptırmadım akşam erken yattı 8 de  sonra 1 uyandı şimdi ayakdayiz gece gece bı düzen oturmadı 2 senedir ..

 Gece tayfası siz  neler yapiyonuz anlatın sohbet edelim 

7 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bende şuan aynı durumdayim kendi kendine konuşmaya çalışıyor beşiğinde 
(5,181 puan) tarafından
Bnmkide konuşkan tam anlamıyorum ne dediğini ama susmuyor
tarafından
Ayni o durumdayım kaç aylık sizinki
(5,181 puan) tarafından
2 yaşında belirgin kelime çok nadir
tarafından
Rabbim bağışlasın inşallah
(5,181 puan) tarafından
Amin cumlemizinkini
-Reklam-
0 oy
(1,319 puan) tarafından

:angel:Bebemi doyuruyorum bende ayaktayım,

(5,181 puan) tarafından
Allah kolaylık versin
0 oy
(643 puan) tarafından
Allahsız kaynanamın soktugu laf yüzünden sinirden uyuyamıyorum
(5,181 puan) tarafından
Boşver gün gelecek sana muhtaç olacak akraba yada kendi bulduğu iyi olacak diye bişey yok her kaynana aynı annemi begenmiyodu babaannem kim baktı annem baktı altından aldı ona muhtaç oldu Allah rahmet eylesin
(643 puan) tarafından
Bende ah edıyorum kendi içlerindekinden bulsunlar hakkımı iyi niyetımı ödeyemesinler
(5,181 puan) tarafından
Eden bulur
0 oy
(2,661 puan) tarafından
Aynısını ben yaşıyorum şuan ve ek olarak benimkiler 3 tane. 

Ortanca anlattığın gibi oldu onun sesine küçük uyandı. Büyük zaten hep geç uyur deli olmamak elde değil 
(5,181 puan) tarafından
3 tane Allah sabır versin ablamda üçüncü yaptı 4 aylık oda dertli üç bebeyle
(2,661 puan) tarafından
Çıldırmak üzereyim
(5,181 puan) tarafından
Hiç kolay değil Allah sabır kolaylik versin
(2,661 puan) tarafından
Aminnnn
0 oy
tarafından
Gözlerimden uyku akıyor ama uyuyamıyorum 
(5,181 puan) tarafından
Gece rahat uyku yok uyamak yokkdaha dogrusu
tarafından
Ruhum daralıyor içim sıkılıyor:(
(5,181 puan) tarafından
Hım oku kendini nazar vardir
0 oy
(7,343 puan) tarafından
9 da uyudu oglum bende 11 de uyumusum dun depremden snr uyuyamadim  simdi mama verdim altini degistim uyuyor bende bakinim bir dedim buralara:)
(5,181 puan) tarafından
Allah bidaha göstermisin
(7,343 puan) tarafından
Amin  inşallah
(5,181 puan) tarafından
İnşallah
0 oy
(1,182 puan) tarafından
İçim geçti ya bebeğim çok tekmeliyor browni yiyecem şimdi mutfakta oturuyorum boş boş 
(5,181 puan) tarafından
Afiyet olsun Allah sağlıklı kucağına almya nasi eylesin

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 745 göst.
1 Şubat 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
25 cevap 1,848 göst.
23 Ekim 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Nar (1,091 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 89 göst.
0 oy
2 cevap 279 göst.
4 Aralık 2024 Diğer kategorisinde MIRAY IN ANNESI (1,442 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,307 cevap

367,390 kullanıcı

...