0 oy
162 göst.
Diğer kategorisinde (33 puan) tarafından
Arkadaşlar ben bir hafta evde yoktum ve mutfakta poşette elma vardı eve girdim ki mutfak ivez dolu açtım poşeti baktım elma ulumuş ivezler ordan geliyor pencereyi açtım gitmediler Domestos sıktım gitmediler bezle öldürmeye çalıştım olduremedim ne yapıcam ya ve şuan yapmam gerek ne yapacaksam yardımcı olur musunuz 

1 cevap

0 oy
(16,098 puan) tarafından
Sinekmi oo onlar cok zor canim ya sinek.ilaci falan oldurmuyo. Ben tek tek oldure oldure bitirdim
(33 puan) tarafından
Bide gitgide çoğalıyorlar ya
(16,098 puan) tarafından
Aynen cok cabuk uruyolar. Surekli elimde bezle vurdum valla birakmiycaksin oyle kayboluyo yoksa cogaliyolar
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
5 cevap 319 göst.
1 gün önce Diğer kategorisinde Emekli polyanna (146 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 311 göst.
25 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Annelikkkk4 (242 puan) tarafından soruldu
+1 oy
6 cevap 415 göst.
27 Temmuz 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Leyla343480 (223 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,533 soru

24,670,488 cevap

367,227 kullanıcı

...