Nasılsınız hanımlar Benim kış temizliğim de bitti çok şükür
Artık keyif kahveleri Kızlarımla olacak Çünkü eşim bir iş tuttu ve Bingöl'e gitti artık 15 güne mi gelir bir aya mı gelir bilmiyorum Ondan sonra da Kıbrıs'a gidecekmiş Eğer ona uyarsa
Sizlerde durumlar ne halde
Afiyet olsundu.
Çay anlığı olur mu ☺️
Kola anlığı jssj afiyet olsun size
1,512,338 soru
24,667,956 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın