Çok duygusalım şuan. Yazarken, okuduğum zaman bunları hissedeceğimi tahmin etmezdim.
Yaa çok güzel yıkılmıs bir insanı kendine getırıcek türden yazmıssın umarım hayatında hersey yolundadır
Çok güzel ☺️ben bile duygulandım okurken
İnanır mısın bugün bende not buldum 2018 e dair çok hüzünlendim senin ki gibi değil ama çok önemliydi benim için
Günlük tutsak ne güzel olur aslında
Ben de anneme, anneanneme mektup yazmışım çok küçükken. Hala saklarlar. Annem hep severek öperek okur. Rabbim başımdan eksik etmesin
1,512,256 soru
24,666,864 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın