0 oy
171 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (86 puan) tarafından
Kizlar bebegim her gece emzirirken ağlıyor süt gelmesine geliyor ama neden ağlama krizine giriyor gün içerisinde hiç sorun olmuyor ama gece olunca başlıyor ağlamaya, uyumamaya. sizce nedeni ne olabilir?  doymuyordur diye Mama verdim ama onuda pek almiyor

2 Cevaplar

0 oy
(1,277 puan) tarafından
Belki de gaz problemi vardır benim kızımda da oluyor geceleri çıkartıyoruz emziriyorum geri uyuyor şuan da da çıkarttık gazını uyutmaya çalışıyorum 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ne kadarlık bilmiyorum ama canım gazı olabilir birde sütun tazyikli geliyor olabilir yutmakta zorlandığı için mücadele ediyor ağlıyordur. 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 180 göst.
18 Kasım 2022 Aile & Aşk kategorisinde Yenibirannesr (86 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 180 göst.
11 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Cigdem25 (60 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 188 göst.
11 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Cigdem25 (60 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 127 göst.
11 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Cigdem25 (60 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,473 soru

24,669,595 cevap

367,184 kullanıcı

...