0 oy
257 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (607 puan) tarafından
Kızlar bardak kırıldı ben de supurdum ama demek kalmış.oğlum birden bağırdı baktım topuğu kanıyor baya agladı küçük yaraydj ama korktum dedim içinde cam kalmış diye. Acile götürdüm röntgen çektiler bişey yok dediler krem verdiler gönderdiler ama oğluum üstüne basamiyor acaba uzman doktora goründürmeliyim mi

3 Cevaplar

0 oy
(8,304 puan) tarafından
Yara oldugu icin basmiyordur canim röntgende gorurlerdi sen kremi kullan gecmis olsun 
-Reklam-
0 oy
(16,097 puan) tarafından
Korktugu icin bakmiyordur aciycak.diye
0 oy
(3,224 puan) tarafından
En başta üstüne basamamasi normal canm ilaclarla düzelir bence tabi yinede siz bilirsiniz

İlgili sorular

0 oy
29 cevap 4,176 göst.
31 Ekim 2023 Aile & Aşk kategorisinde Minnos_1 (9,268 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 1,507 göst.
0 oy
2 cevap 255 göst.
2 Kasım 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Meyross (426 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 534 göst.
1 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Sedos99 (31 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,480 soru

24,669,717 cevap

367,192 kullanıcı

...