Şikayet postu olsun. Biz 49 aylığız, biz pişik olduk. 188 günlüğüz . Bu tarz cümleler çok gıcık geliyor ya Pişik olan çocuk, siz değilsiniz. Kabız olan çocuk siz değilsiniz. Bırakın da çocuk bir birey olsun.
Eeee yaniiiiiii
1,512,304 soru
24,667,494 cevap
367,070 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın