Bebekten bebeğe değişir ; her diş çıkarma belirtisini tamamını göstermiyorlar zaten ..Ve üst dişler alt dişlere göre daha sıkıntısız çıkıyor.. İshal, ateş, meme reddi, gıda reddi, huzursuzluk, ağlama krizleri hepsi olabilir... Kolaylıklar diliyorum bebişinize ve size
1,512,562 soru
24,670,838 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın