Ben 3 kere toplam 9 defa olavakediye bliyorum birinci hakkıydı iki hakkı kaldı diye yanlışda yoneltmeyim tabi bilen varsa soylesin postun yukarı çıksın İslam'a göre evli çiftler arasında üç bağ vardır. Buna göre koca, eşini en fazla iki defa boşamışsa onunla evliliğini sürdürebilir. Üçüncü kez boşamakla aralarındaki evlilik bağı tamamıyla ortadan kalkmış olur.bu şekilde
Üzüldüm bir anlık sinir nelere yol açıyor.rabbim hidayet versjn
1,512,748 soru
24,673,332 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın