0 oy
166 göst.
Diğer kategorisinde (31 puan) tarafından

image

bugun telefonu mu imel için telefoncuya götürdum öğleden sonra çıkar dedi. Bende beklemedim geldim demin komşum düğünden gelirken al getir dedim getirdi arkada böyle bı not bırakmışlar imel filanda atılmamış olduğu gibi göndermişler. Ayın 13 de de kapanacak ben bundan bişey anlamadım anlayan varmı acaba

4 Cevaplar

0 oy
(31 puan) tarafından
Hiç anlayan yokmu yaa 
-Reklam-
0 oy
(11,989 puan) tarafından
Tek anladığım şey telefonun sayibi gelsın diyo 
0 oy
(1,109 puan) tarafından
Zaten hesap varmış telefonda e mail yani ilk kim actiysa telefonu o konuşsun bı esin yada sen gidin 
0 oy
tarafından
Telefonda ztn imeil hesabi varmış telefonun sahibi gelsin hesabı biliyorsa açarız demiş yoksa açılmaz demiş
(31 puan) tarafından
Telefon kaçak canım imel kutunun üstünde yazıyor . O işe yarar mı kapanmadan getirsen daha iyi olur bende kapanmadan götürdüm bu sefer böyle diyorlar
tarafından
Başka telefoncuya git o anlamamış galiba

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 169 göst.
1 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Zor zamanlar (31 puan) tarafından soruldu
+3 oy
11 cevap 649 göst.
20 Haziran 2026 Aile & Aşk kategorisinde 3melek1anne (705 puan) tarafından soruldu
+3 oy
15 cevap 506 göst.
3 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Keklik (2,441 puan) tarafından soruldu
+2 oy
23 cevap 2,017 göst.

Kategoriler


1,512,815 soru

24,674,140 cevap

367,435 kullanıcı

...