0 oy
148 göst.
Diğer kategorisinde (1,402 puan) tarafından
Adetime 12 gün var. Üç dört gündür afedersiniz beyaz akinti geliyo yoğun kıvamlı bı akinti. Başta yumurtlama döneminde sır diye düşündüm ama hala devam edince gebelik olabilir mi diye düşündüm. Bide kasıklarımda ağrı oluyo ara ara  sık sıkta tuvalete gitmeye başladım. Test için çok erken o yüzden buraya sormak istedim aynısını yaşayan varmı diye

4 Cevaplar

0 oy
(178 puan) tarafından
Bence çok erken bunu söylemek için o dediğiniz belirtiler idrar yolu enfeksiyonu da olabilir 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Yumurtalama dönemi veya enfeksiyon olabilir gebelik için erken biraz 
0 oy
tarafından
Adete 12 gün kala çok düşük bir ihtimal. Muhtemelen yumurtlama dönemindesin
0 oy
(1,529 puan) tarafından
Enfeksiyon olabilir geçen ay bende öyle oldum istersen Bi görün doktora ilaç versin kış geldi ayaklar üşüyor artık tabi gebelik düşünüyorsan gönlündeki olur inşallah ama Enfeksiyon da gebelik olmasını engelliyo bildiğim kadar

İlgili sorular

+2 oy
4 cevap 232 göst.
+2 oy
6 cevap 815 göst.
+1 oy
2 cevap 209 göst.
9 Şubat 2025 Diğer kategorisinde Hasret3434 (77 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 172 göst.

Kategoriler


1,512,223 soru

24,666,428 cevap

367,008 kullanıcı

...