Kızlar bazen post aciyorum bazı arkadaşların güzel yorumları sayesinde kendimi iyi hissediyorum yorumlarında yargiliyici konuşanlara bişey diyemem herkes kendi fikrini soyluyor sonuçta iyi varsınız canlar iyi akşamlar cancağızlarim benim
Bak bakim hele ben sana kötü bisey demedim dimi sjsj Tesekkur ettiklerinden miyim gizz sjsjs
Rabbim dahada iyi etsin inşaAllah
Ne dimek canm herzaman
1,512,818 soru
24,674,262 cevap
367,442 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın