Kızlar bizim depo var elmalar armutlar sinek ve arilar basmış orayi bende sinek ilacı sıktım . Normalde kedim hiç girmezdi orda ne işi varsa odunlarin altindaymis hiç miyavlamadi da bi çıktı ordan onada denk geldi yani sinek ilacı şuan çok kötüyüm ağlıyorum bişi olur mu kedime
1,512,700 soru
24,672,689 cevap
367,353 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın