Resim atıyorm Cnm tüp olanı peeling gibi pütürlu basmalı olan jel ikisini de severek kullanıyorum çok iyi temizliyor ben makyaj süngeri ile yapıyorum arındırıcı çok memnunum.
1,512,333 soru
24,667,894 cevap
367,095 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın