Kızlarcımm adetime 5gün varken erken gebelik testi yapmıştım saatler sonra silik çizgi çıkmıştı sonra adetime 2gün kala kan verdim negatif çıktı adetim 1gün geçince kaset test yaptım negatif çıktı şuan gecikmenin 4cü günündeyim yine kaset test yaptım bu sefer böyle bi silik çizgi çıktı ilk 5 dk içinde acaba var mı ki geç döllenme falanmı
1,512,615 soru
24,671,329 cevap
367,277 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın