0 oy
156 göst.
Diğer kategorisinde (69 puan) tarafından
Kızlar çok kötü soğuk almışm bebeğim 2 aylık benden geçer mi hastalık:(

2 Cevaplar

0 oy
(16,092 puan) tarafından
Geciyo canim maske tak evde surekli ellerini yika ellerken
(69 puan) tarafından
Yaa çok korkuyorum hasta olucak diye:(
(16,092 puan) tarafından
Maske tak ve hic cikarma canim zor oluyo ama mecbur
-Reklam-
0 oy
tarafından
Çok şükür diyim 1 haftadir süründüm kızıma geçmedi. Yanımda tutmadım olabildiğince birde maske taktım. Bizimki 14 aylık zor oluyor seninki kücük yanında çok durma. 
(69 puan) tarafından
Ben yanında olmazsam uyumuyor ki :(

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 279 göst.
10 Mart 2024 Aile & Aşk kategorisinde Glsvn (1,345 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 324 göst.
0 oy
4 cevap 197 göst.
0 oy
3 cevap 286 göst.

Kategoriler


1,512,178 soru

24,665,965 cevap

366,976 kullanıcı

...