Farmasi kullanıp memnun kaldığınız ürünler var mı kızlar Başlangıç setini sizce almalı mıyım ? Yardımcı olursanız sevinirim
Bazı ürünlerini seviyorum ama BB KREM bende sivilce yapıyor ondan memnun kalmadım
Kesinlikle sıkı bi Farmasi kullanicisiyim ve uyeyim %11 seviyesinde çok memnunum herseyini kullanıyorum
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın