0 oy
907 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kucağımda kızım var çok zor bi gece geçirdim dün onun da etkisiyle kızım hariç herkese yol veresim var hiç kimse umrumda değil gibi hissediyorum 

28 Cevaplar

0 oy
tarafından

Doğuma az kaldı kara kara düşünüyorum nasıl olcak diye doğum korkum var ya:(

-Reklam-
0 oy
tarafından
Sarhoş gibiyim 
0 oy
(187,418 puan) tarafından
uykum yok      
0 oy
(816 puan) tarafından
yalniz kirgin esimle alakaei yok tum insanlara kirginim
0 oy
(15,743 puan) tarafından
Bugunumuze şükür diyorum her zaman ...ruh halimi söyleyeyim beynimin içi çok dolu. ailemle uzak olmak aynı yerde olmamaktan dolayı hep bir yanım eksik .yorgunluk zaten kadınların hepsinde var illaki yoruluyoruz çok normal...hatta az önce konuştuk eşimle de yani tabiki eskisi gibi ne hayat öyle ne de biz kadınlar ..Rabbim evlatlarimiza bizlere sağlık sıhhat versin en önemlisi o tabiki♥️
0 oy
(1,529 puan) tarafından
Kimsenin olmadığı sadece kendime vakit ayıracağım sessiz huzurlu bir ortam istiyorum çünkü tuvalette bile rahat yok bu evde:)))
0 oy
(10,061 puan) tarafından

Ayaklarimi kanepenin tepesine dikip boş boş tavana bakmakk:D

0 oy
tarafından
İçimde dediğin yolu vereli çok oldu. Dışıma taşmasına az kaldı. 

Hayal kırıklığı, pişmanlık, acabalar ve özlem dolu ruhum bu aralar. Ve böyle gidecek gibi. 

İlgili sorular

+3 oy
16 cevap 630 göst.
21 Nisan 2025 Ev & Yaşam kategorisinde misafir tarafından soruldu
+3 oy
18 cevap 1,284 göst.
27 Aralık 2024 Diğer kategorisinde ASENA40 (32,624 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 1,135 göst.
2 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Annesinin kuzusu09 (16 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 274 göst.
17 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Emine S (39,700 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,617 cevap

367,022 kullanıcı

...