0 oy
274 göst.
Diğer kategorisinde (453 puan) tarafından
Cuma sınavım var gecemezsem 130 TL yatırıp tekrar mi giriyorum yoksa 1000 mi yatiriyorum kızlar yazılı sınava tekrar girmek icin

4 Cevaplar

0 oy
(19,321 puan) tarafından
130 tl sadece sinav parasi yatiracaksin. 
(453 puan) tarafından
Biriisi 1000 dedi aklıma takıldı sorayım dedim teşekkürler canım
(19,321 puan) tarafından
Yok canim 3 kere yada 4 kere mi neydi sinav hakkin var. Sadece sinav parasini ödüyorsun geçemezsen. Direksiyondan kalirsan 1000 tl ödeyip yeniden ders alman gerekiyor.
-Reklam-
0 oy
(2,049 puan) tarafından
Çalış geçersin kız bende Çarşamba günü girdim. 88 aldim.
(453 puan) tarafından
Nelere ağırlık verem nasıl çalıştın canım benim bebek bırakmıyor beni
(2,049 puan) tarafından
Çıkmış sorular var ya internette MEB'in sayfasında onlardan çözdüm hep. Yanlış yaptığım konularda tekrar yaptım.
0 oy
(187,435 puan) tarafından
kiz ders calis trafij levhalarina ilk yardima motora falan gecersin
(453 puan) tarafından
İnşallah kız bebem durursa inşallah
0 oy
(4,868 puan) tarafından
instagramda ona ozel sorular var ben çalışıyorum. henüz başvuru bile yapmamisken
(453 puan) tarafından
Valla ben bebem durmuyor o halde geçersem bana helal olsun gerçekten bebekle zor başvurudan bir ay sonra zaten sınav oluyor

İlgili sorular

+1 oy
8 cevap 352 göst.
+3 oy
10 cevap 900 göst.
0 oy
9 cevap 397 göst.
18 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Mirayin annesi (3,818 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 353 göst.
30 Ekim 2022 Diğer kategorisinde Almi'mm (589 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,440 soru

24,669,183 cevap

367,162 kullanıcı

...