Eşim mobbinge dayanamadı ve istifasını verdi, işsizlik maaşı da alamayacak bu yüzden. nasıl geçineceğiz bilmiyorum. Üzülmesin diye bir şey de diyemiyorum. Gece kalkmış balkonda şuan sigara içiyor.
1,512,150 soru
24,665,578 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın