Boş gebelik den geçirdim kürtaj oldum ondan sonra hamile kalamıyorum doktor hem eşimde hem bende bir sıkıntı olmadığını söyledi eğer tüpler kapalı olsa hiç hamile kalamazdın dedi boş da olsa hamile kalmışsın dedi de yine de kapalı olma ihtimali olabilir mi çünkü ne yaptıysam hamile kalamıyorum
1,512,236 soru
24,666,686 cevap
367,035 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın