Ay bunun bu saç baş nolucak takım kıyafet aldımmm kızlarıma
Yaaa maşallah çok tatlı olmuşlar saçlarına bittim dışarıdan güzel ama bakımı zor kıvırcık saç benim ki de dalgalı ailem de çoğunluk kıvırcık oğlum da hafif dalgalı oldu ama kızlara ayrı yakışıyor
Yaaaa bayiliyom bu kıvırcığa
Bebeğine de kıvırcık saç yapsana Gözde ya
Ben bu kızı ısırmak istiyorum yerim ya çok tatlı maşallahhh
1,512,256 soru
24,666,879 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın