kizlar eşimle 3 gündür konusmuyorum kızdım ona neyse dün hastalanmış dünden beri yatıyo bugun kalktım yine kıyamadım krep yaptim çok sever krepi oyle yedi dedim ona benim gibisini bulamazsın sizlerde öylemisiniz
Bendeki kızgınlık eşim uyuyana kadar
Lanet olsun içimdeki camiş sevgisine kıyamıyorum sana derdim
3 gün mü
3 dk küsemiyorum ben tartışirsak gıdıp sarılıyorum
Hiç öyle değilim çok kinciyim çok sinirliyken bir şey isterse de b.k ye derim
1,512,508 soru
24,670,086 cevap
367,208 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın