0 oy
334 göst.
Diğer kategorisinde (1,450 puan) tarafından
Kızlar biraz patlıcanim var birazını fırınladim ama birazı kaldı tuzlu suda beklettim çiğden dolaba atsam çıkarınca kötü okur mu??? Eşim işten gelicek ve yemek vs. isim var hemde hamileyim birazda yoruldum valla bir yanım at diyor bir yanım israf olucak diye korkudan atamıyorum 

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bence bisy olmaz canim
(1,450 puan) tarafından
Umarım olmaz cnm
-Reklam-
0 oy
(3,231 puan) tarafından
Don vurmuş gibi oluyor canm azcık kavur istersen 
(1,450 puan) tarafından
Deme kız :// o zaman atayım fırına
0 oy
tarafından
Bence az biraz terlet ya firinda ya tavada
0 oy
(1,769 puan) tarafından
Biraz öldür bence tadı Bi tuhaf ooluyo 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 6,349 göst.
31 Mayıs 2021 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 308 göst.
19 Şubat 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 3,628 göst.
22 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Ygzkaan (70 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 187 göst.

Kategoriler


1,512,175 soru

24,665,940 cevap

366,975 kullanıcı

...