0 oy
213 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (135 puan) tarafından
Kızlar başına gelen ya da tanıdığında olan var mı almak el parmaklarında egzama var 2 senedir ne kullandıysam geçmedi kaç doktora gittim başka şehre bile gittim akıl tavsiye verecek olan var mı nasıl geçebilir çatlıyor kızarıyor kanıyor 

1 cevap

0 oy
(948 puan) tarafından
Ah canım bende de aynı dert var geceleri uykuda bile kaşınıyor taki takmak ne mümkün ben tam 7 yıldır bunla uğraşıyorum ürederm var nemlendirici onla nemlendiriyorum fenisitil diye de bi kaşıntı kremi var işte onlarda anlık yatıştırıyo
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 570 göst.
15 Ekim 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Kabakk (135 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 113 göst.
15 Ekim 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Kabakk (135 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 1,253 göst.
+1 oy
15 cevap 676 göst.
9 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Gizemkeklikler (35 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,486 soru

24,669,900 cevap

367,198 kullanıcı

...