0 oy
213 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kizlar en son doğum parasi alan kim nasıl başvuru yapacağım lütfen bilgisi olan yorum yapsın 

2 Cevaplar

0 oy
(2,288 puan) tarafından
Ben aldım da hiç bir yere başvuru yapmadım daha 3 parça yattı 14 aralığa kadar da raporum var iş yerim onay verdikçe yatıyor galiba 
tarafından
Canım ben çalışmıyorum
(2,288 puan) tarafından
O zman da 316 TL emzirme yatıyor bide benm 2. Olduğu için ayriyeten 400 TL de çocuk parası yatıyor  ilk çocuğa da 300 TL yatıyor galiba çocuk sayısına göre değişiyor 2. Dediğim onun için aile ve sosyal hizmetlerden bilgi alabilirsin 144 u arayıp
-Reklam-
0 oy
(114 puan) tarafından
Sen doğum yapınca senin adına pttye yatıyo diye biliyorum. Bi yere başvurmana gerek yok

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 241 göst.
1 Ekim 2023 Aile & Aşk kategorisinde Rumeysa0196 (1,535 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 504 göst.
+1 oy
4 cevap 336 göst.
0 oy
3 cevap 353 göst.

Kategoriler


1,512,813 soru

24,674,119 cevap

367,435 kullanıcı

...