0 oy
202 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (2,180 puan) tarafından
Kızım 17.5 aylık kızlar. İki gündür burnunda kan görüyorum bir yere vurmuyor balgam şeklinde var iki delikte de . Peçeteye falan gelmiyor balgam şeklinde burnunda kan var. Üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyor bir haftadır antibiyotik balgam sökücü falan kullanıyor. Burun kanaması bu şekilde neden oldu kızlar korkmalı mıyım 

4 Cevaplar

0 oy
(123 puan) tarafından
Bi saglik ocagina gotur canim bilgi al
(2,180 puan) tarafından
Sağol cnm çalışıyorum gidemiyorum suan
-Reklam-
0 oy
(2,180 puan) tarafından
Kızlar bilgisi olan yok mu 
0 oy
tarafından
KBB ye götür canım damarlarda catlaklik olabilir. Çok geçmiş olsun 
0 oy
(3,224 puan) tarafından
Üst solunum yolu vardı diyosun canm o esnada burun akıntısı vardır muhtemelen sende sık silmissindir ve yara olmuş olabilir icinde

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 179 göst.
17 Ekim 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Kirazebru (598 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 303 göst.
14 Haziran 2026 Diğer kategorisinde AmanBosver (925 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 207 göst.
6 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Sizden birisiii (705 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 203 göst.

Kategoriler


1,512,601 soru

24,671,204 cevap

367,272 kullanıcı

...