0 oy
216 göst.
Diğer kategorisinde (133 puan) tarafından
Kızlar 38+2 günlük hamileyim rahmin sağ tarafında anlık bi ağrı oluyor yel gibi mi ağrı mı adını bilmiyorum ilk kızımda hiç böyle bişey olmadı acaba bunda neden oluyor doğum belirtisi midir yürürken oluyor 

2 Cevaplar

0 oy
(133 puan) tarafından
Bilen yok mu 
-Reklam-
0 oy
(20,952 puan) tarafından
Doğum belirtisi olduğunu sanmıyorum son haftalarda oluyor bebek hareketi de olabilir 
(133 puan) tarafından
Ama sadece sağ tarafında oluyor kramp gibi daha önceki gebeliğimde hiç olmazdı
(20,952 puan) tarafından
Her gebelik farklıdır canım bebek hareketi olabilir

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 189 göst.
0 oy
1 cevap 183 göst.
13 Haziran 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 121 göst.
12 Şubat 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Gbpgbp (73 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 253 göst.
24 Haziran 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,267 soru

24,666,953 cevap

367,045 kullanıcı

...