0 oy
172 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Arkadaşlar avukatım şimdi mesaj attı 2 ay sonra pedegog randevum varmış 1 çocukla birlikte gitmem gerekiyormus velayetle ilgiliymiş oğlum daha 1 buçuk yaşında ne soruyorlar orda bana gidenler varmı acaca boşanma aşamasında olupta pedegoga gidenler cevaplarsa sevinirim 

1 cevap

0 oy
tarafından
Boşanma aşaması için değilde konuşması için gitmiştik oğluma kitaplar vardı kitapları inceletti ben doktorla konuşurken çocuğa müdahale etmeyin siz konuşmayın ben soracağım soruyum yapacağım müdehaleleri yaparım dedi daha sonra kitap incelediler bi kaç bişeyler sordu oğluma oğlum tabi cevap vermedi o tarz şeyler olacak sizede 
tarafından
Ben boşanıyorum avukat gitmen lazım dedi tamam teşekkürler
tarafından
Muhte o tarz şeyler söyleyecek canım daha çok küçük çünkü
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
6 cevap 378 göst.
27 Kasım 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 333 göst.
4 Aralık 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 368 göst.
2 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Ozlem52 (208 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 362 göst.
29 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Nalankt (2,109 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,777 soru

24,673,613 cevap

367,413 kullanıcı

...