Ben kullanıyorum sezeryan sonrasi karni toparlamak için. Doktor demisti. Canim benim ki penti çok memnunum ama agrafli oldugu için atlet giyiyorum altindan.
1,512,450 soru
24,669,287 cevap
367,167 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın