Ben kullanıyorum sezeryan sonrasi karni toparlamak için. Doktor demisti. Canim benim ki penti çok memnunum ama agrafli oldugu için atlet giyiyorum altindan.
1,512,400 soru
24,668,640 cevap
367,136 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın