0 oy
858 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kahverengi etli siğil mi et beni mi neyse bu naisl oldu anlamadım küçük de değil öyle nasıl geçer bu ya Google den baktım et beni resmi aynısı et beni nie oluşur ki

10 Cevaplar

+4 oy
(2,093 puan) tarafından
Foto attın sandım tövbe estağfurullah asdfgjk
(2,129 puan) tarafından
Bende hashahshahahaha resmi gormeye geldim .d
(9,610 puan) tarafından
Bende hghbbbbv
tarafından
Bende sizdenimmmm :D
(2,278 puan) tarafından
Bende bende :D
-Reklam-
0 oy
tarafından
Siğil de olabilir doktora gitmen gerekir sonradan oluştuysa 
(17,135 puan) tarafından
Tatlim nasılsın bulantı hafıfledımı?
tarafından
Ya sizi yerim kızlar seviyorum sizi canlarım bulantım yine ara ara devam ediyor ama bugün çok mutluyum canım maskeyi taktim eşime yemek yapabildim :)))
tarafından
Aldım canım ama akşamları bende pek işe yaramadi ben bugün buldum neden sadece akşamları midem bulandigini diofol diye bir folik asit kullanıyorum yan etkisine baktimda ağızda kötü tat mide bulantısı yapiyomuş
(17,135 puan) tarafından
İyi fark etmişsin valla canım inşallah onu kesince düzelir ben regenesıs max kullanmıştım hala içiyorum
0 oy
(420 puan) tarafından
Ödüm koptu dedim bunun da mı resmni atıyorlar 
0 oy
(5,448 puan) tarafından

Ayran içiyordum boğazımda kaldı kz ciddi ciddi resim attın sandm:D

(1,418 puan) tarafından
Fesatliktan ölecen
(5,448 puan) tarafından
Busraa deme öyle bozdular bizi;())))))
(1,418 puan) tarafından
Bak o kunuda sonuna kadar haklısin
0 oy
tarafından
Bir heves girdim resim vardır diye sjsjsjjs

Hayallerim suya düştü 
tarafından
Ahahah ilk kez girecektim esma napim
tarafından
Sustum sjsjsjs.
tarafından
He he çaktırma sjsjsj
0 oy
(1,124 puan) tarafından
Bende dahil herkes resim attın sanmış :))
0 oy
(3,298 puan) tarafından
Takip edin mutlaka hpv filan olmadığından emin olun smear testi vermişmiydinizbhic
tarafından
Hayır vermedim hıc
(3,298 puan) tarafından
Eğer geçmezse ona göre bakın geçmiş olsun
tarafından
Bir senedir var geçmedi
(3,298 puan) tarafından
Bence bı gözuk iki dakikalık birşey smear nolur nolmaz baysdir varmış ona göre ilaç verir doktor
Kadın doğuma gitmelisin
0 oy
(2,319 puan) tarafından
Sonradan oluştuysa doktora gitmen gerekiyor HPV belirtisi olabilir
tarafından
Hangi doktor
(2,319 puan) tarafından
Kadın doğum doktoru
0 oy
(60 puan) tarafından
Hamileligimde cikmisti nerdeyse 4 sene olacak gecmedi cildiye spery sıkmisti tekrar gel dedi bir turlu gidemedim hala duruyor ikinciye hamileyim bu sefer sirtimda iki tane norm et beni cikti  sogani dovrayip tuz koydum 1 gece beeklettim 2 gundur gece sururp sabah yikiyorum sanki kurudu gibi baklaim ins gecer
tarafından
Benimde hamilelikte çıktı büyük ihtimalle nasıl geçecek yaaa off
(60 puan) tarafından
Benim gecmedi ama cildiyeye tekrar gitseydim belki gecerdi bebek var falan derken kaldi kyle sogan suyu dene istersen tabi sen
0 oy
(187,446 puan) tarafından
bende foto var samdim

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 206 göst.
2 gün önce Diğer kategorisinde Hayal _paris01 (1,021 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 744 göst.
13 Ağustos 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Rarara (2,212 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 780 göst.
6 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Hira &ikra (8,852 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 1,621 göst.
21 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Onlygirl (1,229 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,818 cevap

367,250 kullanıcı

...