sonunda alabildik bebis arabamizi ya sagolsun arkadasin ablasi satiyodu cok az kullanmislar bizde aldik hemen
Ay çok güzel güle güle kullanın hemen yağmurluk da alın malum havalar soğudu hasta olmasın bebişiniz
Biri arabayı paylasam mi yazmış o sandim Gule güle kullanın
1,512,157 soru
24,665,644 cevap
366,961 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın