İhtiyacı olan kapsin gun geçtikçe herşey pahallaniyor ikili biberonu en son 20 TL ye almistim
22 lirata aldığım biberon 55 olmuş
Bizim her şey 0 dan alınacak takipteyim
1,512,817 soru
24,674,165 cevap
367,436 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın