İhtiyacı olan kapsin gun geçtikçe herşey pahallaniyor ikili biberonu en son 20 TL ye almistim
22 lirata aldığım biberon 55 olmuş
Bizim her şey 0 dan alınacak takipteyim
1,512,811 soru
24,674,089 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın