0 oy
194 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (835 puan) tarafından
Kızlar turşu yapicam.  Beşer kiloluk bidonlarla ve plastik bidonlar. Kaynar su ile yapmayı düşünüyorum. Onu geçtim beş kiloya ne kadar tuz ve ne kadar sirke koyuyorsunuz. 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
İnstada Aksoy Fatma isimli bayan var onun profiline bak tam ölçülü veriyor canım 
-Reklam-
0 oy
(986 puan) tarafından
Yanliz bidonlardansa cam kavanozda yap derim tadı daha iyi oluyor .
0 oy
(5,588 puan) tarafından
Plastiğe kaynar su dökülmez. Erime olmasa bile zararlı bakteri ürer. Tuzunu da annem hep pilav tuzu gibi ayarlar ama 3 gün kontrol eder azalmış mı diye. Bende kendim yapacağım bakalım hayırlısı 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 426 göst.
15 Ekim 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Amour (2,037 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 395 göst.
3 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Cangul19 (101 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 487 göst.
+1 oy
0 cevap 257 göst.
2 Eylül 2025 Diğer kategorisinde papatya._09 (203 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,484 soru

24,669,876 cevap

367,198 kullanıcı

...