0 oy
95 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (265 puan) tarafından
Herkese hayırlı akşamlar bugun 2 aylık olduk verem aşısı yaptırdık ama kızım sürekli halsiz ve uyuyor mamayı güç bela icirdim uyku hali onllmasi normalmi endişe ediyorum 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 202 göst.
0 oy
3 cevap 313 göst.

Kategoriler


1,512,742 soru

24,673,121 cevap

367,376 kullanıcı

...