0 oy
107 göst.
Diğer kategorisinde (92 puan) tarafından
Merhaba arkadaşlar 17 aylık oğlum çok fena usutmus hiriltisi öksürük var düne göre öksürük pek yok ama gece hastaneye götürdük işte doktor boğazları kızarmış dedi şişmiş antibiyotik verdi oğlumun dösü burnu dolu nefes almakta güçlük çekiyor gibi hava vermediler evde hava makinamda var aslında ama ilaçlarımı kullansam geçer mi yoksa gene mi gotursem hastaneye 

1 cevap

0 oy
(6,156 puan) tarafından
Geçmiş olsun hemen gecmiyor bir haftayi bulur iyi olmasi ilaclara devam edin
(92 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım öyle yapicam artık
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 194 göst.
26 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Zeynepsoyer (37 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 226 göst.
22 Aralık 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Zehra-41 (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 209 göst.
21 Kasım 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Linasirakaya (497 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 868 göst.
11 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Eso han (120 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,632 soru

24,671,477 cevap

367,283 kullanıcı

...