Buda benden olsun gecenin anliği oturup düşündüğüm zaman tamda buymuşum diyorum
Atıyorum............... Bence kadınlar okumazsa bile ayaklarının üstünde durmalı en azından eşine karşi bile dik duruşu olmalı
Hayırlı geceler söz şuuuu
Kırpıp biçemedim idare ediver gari
Ne ekersen onu biçersin
Al sana günün sözü. Sjsj
................. İyi geceler
1,512,811 soru
24,674,089 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın