0 oy
157 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (340 puan) tarafından
Olctim bi 34.3 tu sonra koynuna aldim elimle de lontrol ettim normal gibiydi atesi 10 dk sonra tekrar olctim 40.1 cikti eli ayagi sıcaktı normal sıcaklıkta dudagimla alnina baktim ates yoktu tekrar olctim 36.5 cikti 

Simdi napcam hangisine güvenecm 

Atesolceer bozuldu sanirim isin kotu tarafi uyku da bastırıyor ya bisi olursa off

3 Cevaplar

0 oy
(1,056 puan) tarafından
Başı vücudu ateş gibi olur zaten yüzünü yıka iyi gelir
-Reklam-
0 oy
(2,093 puan) tarafından
Ateş ölçer bozuk tabii ki hiçbirine güvenmeyeceksin. Ateş az çok belli eder kendini. Yüksek gibi geliyorsa acile götür.
0 oy
(1,124 puan) tarafından
Dijitallere güvenmeyin. Eski tip olan her zaman en güvenilir. Şu koltuk altından ölçülen 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 300 göst.
29 Ocak 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mizgn_01 (129 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 321 göst.
10 Ocak 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Pppppp (1,752 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 151 göst.
10 Ocak 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Pppppp (1,752 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 560 göst.
20 Ocak 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde mastikaa (534 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,730 soru

24,673,024 cevap

367,375 kullanıcı

...