Kaynanam hastalandı doğum Hastanesi'ne gitti ve kisti olduğunu öğrendi bende geçmiş olsun anne iyimisin nasılsın demek için yanına gittim iyiyim falan dedi kontrole gidecem dedi neyse konudan konu açıldı
1,512,781 soru
24,673,736 cevap
367,415 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın