Hanımlar kız kardeşim sezeryanla doğum yaptı bayiltmislar ama kalktığında çok kötü gogsu agriyomustu bir süre ağladı ağrıyor diye biraz araştırdım sanırım bastiriyolarmis hemşireler falan çocuğun yerinden dolayi sizinde başınıza geldi mi ne yapılır bu durumda agri nasıl geçer ya
1,512,150 soru
24,665,536 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın