0 oy
141 göst.
Diğer kategorisinde (827 puan) tarafından

Hanımlar kız kardeşim sezeryanla doğum yaptı bayiltmislar ama kalktığında çok kötü gogsu agriyomustu bir süre ağladı ağrıyor diye biraz araştırdım sanırım bastiriyolarmis hemşireler falan çocuğun yerinden dolayi sizinde başınıza geldi mi ne yapılır bu durumda agri nasıl geçer ya :(

1 cevap

0 oy
(10,617 puan) tarafından
O bastırmadan değilde agrının birikmesiyle alakalı benimde omzumda birikmişti 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 267 göst.
22 Kasım 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Babysmom (815 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 388 göst.
0 oy
3 cevap 204 göst.
0 oy
1 cevap 262 göst.
24 Mayıs 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mirayin annesi (3,818 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,536 cevap

366,953 kullanıcı

...