0 oy
264 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (3,224 puan) tarafından
Kizimim Atesi vardı boğazları ağrıyordu 2 gündür kullaniyorduk bu sabah bi baktm ishal olmus belki 3 defa yaptı antibiyotikten olabilirmi ki kızlar ya napsam bilemedm

4 Cevaplar

0 oy
(1,418 puan) tarafından

Benim oğluma yaramadı isal yaptı tekrar dr götürdüm iyi yaptınız dedi başka antibiyotik verdi 

-Reklam-
0 oy
(2,299 puan) tarafından
Evet yan etki yapmış olabilir doktorunuza danışın farklı antibiyotik verir 
0 oy
(4,625 puan) tarafından
kesin antibiyotiktendir diyemem canim ama augmentin ishal yapiyor , beni bile mahvetmisti 
0 oy
tarafından
Tüm gruplardaki antibiyotiklerin en büyük yan etkisi ishaldir canım. Antibiyotikler bakterisid dediğimiz bakteri öldürücü gruba dahildir. Ama antibiyotiklerin içindeki etken maddenin moleküllleri çok zeki olmadıkları için :) bağırsaktaki yararlı bakterileri de öldürürler. Bu da bağırsak florasını bozarak ishale neden olur. Hatta kadınlarda vajina florasını bozarak mantar enfeksiyonlarına sebep olduğu da görülür. En doğal şekilde kefirle ya da eczaneden alınan probiyotikler ile tedavi desteklenebilir :) çok geçmiş olsun 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 797 göst.
13 Şubat 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 263 göst.
23 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Ozgen (2,272 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 419 göst.
5 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Sevmm (3,224 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 314 göst.
3 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Arzukamacı (124 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,802 soru

24,673,976 cevap

367,431 kullanıcı

...