0 oy
227 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (2,180 puan) tarafından
Kızlar salgın hastalık mı var bilen var mi. Üç gün önce eşim hasta oldu 40 derece ateş. Bugün kızım da ateşlendi şimdi de ben kötü oldum mide bulantısı var bu ne ya hepimiz hasta olduk salgın mı var bu aralar:(

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Salgın var tabi. Covid salgını var. Test yaptırdınız mı?
(2,180 puan) tarafından
Eşim hastaneye gitti ama test yapmamışlar faranjit diyip göndermiş doktor. O iyileşti şimdi bizde başladı
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ateş olması covidi aklıma getirdi, bir test verin bence. 
(2,180 puan) tarafından
Test yapmadılar cnm esime faranjit demişler. O iyileşti bizde başladı ya kızıma çok üzülüyorum;(
tarafından
Biz de ailece Türkiyede covid atlattık. Adamlar biz demesek test yapmayacaklardı faranjit deyip geçtiler bizde de, Özele gidip yaptırdık covid çıktık. Annemle babam gitti yapmak istemediler test özele gitti onlar da pozitif çıktı.
(2,180 puan) tarafından
Korktum şimdi cnm covidden şüpheleniyorum ben de inşallah degilizdir
tarafından
inşallah değildir tabi ama tedbirli olmakta fayda var, en azından biraz izole edin kendinizi test yaptıramıyorsanız.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 246 göst.
18 Ağustos 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sibelhome (1,882 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 418 göst.
29 Eylül 2023 Aile & Aşk kategorisinde nurr001 (4,838 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 708 göst.
2 Haziran 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Papatym35 (1,191 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,223 soru

24,666,403 cevap

367,001 kullanıcı

...