0 oy
191 göst.
Diğer kategorisinde (155 puan) tarafından
Kizlar ben tokiye başvurdum smdi mesaj geldi ama esimin hesabında yatirsam parayı 500lirayi sknti olmaz demi

3 Cevaplar

0 oy
(534 puan) tarafından
Hiç fikrim yok canım ama bence şahıs adına açılıyor ya IBAN kendin basvurduysan senin adına yatması daha mantıklı sanki.belki yapanlar vardır cvp verirler
-Reklam-
0 oy
(1,613 puan) tarafından
Hangi hesaptan yatırdığın önemli degil canim  verilen iban a  yatırmak yeterli
(155 puan) tarafından
Canım birde nasıl yatrcaz alici ismi istiyor ne yazacam ben ora
(45 puan) tarafından
Kendi adını yazacaksın canım senin adına bsvurduysanz
0 oy
(19,322 puan) tarafından
Sorun olmaz canim ama açiklama kismina kendi adini falan yaz mutlaka. 
(155 puan) tarafından
Tm cnm

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 638 göst.
20 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Melek8663 (2,324 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 487 göst.
14 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Nisanu (277 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 489 göst.
10 Şubat 2026 Diğer kategorisinde 2bebek1anneee (343 puan) tarafından soruldu
0 oy
37 cevap 2,312 göst.
10 Ocak 2026 Aile & Aşk kategorisinde Papatyasever (4,908 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,187 cevap

367,322 kullanıcı

...