Kizlar 2 tane şal almistim renkleri farkli geldi neyse iade kodu olusturdum para hemen cuzdana geldi ttendyol asistan ile gorustum hamgi kargi sirketine vermem gerek diye satici iade talep etmemis urunleri gonderminize gerek yoktur dedi ama basima bi is gelirmi burdan sonra ekran resimlerini aldim saticiya mesaj atmaya calisiyorum hata verip duruyor
1,512,568 soru
24,670,927 cevap
367,255 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın