Arçelik marka aldm mavi olan aşırı memnunum canm. Toz torbasız yani camlı ne diyorsanz bilmiyorum
Kesinlikle samsung benimkinin modelini atıyım a101 e gelen değil canım
1,512,671 soru
24,672,125 cevap
367,314 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın