0 oy
382 göst.
Diğer kategorisinde (15,743 puan) tarafından
Hayırlı geceler kizlar nasilsiniz bilenler vardır oğluşum sekiz aylık dişi patlamak üzere hafif de bogazi kızarmış ateşi vardı üç gundur bugün şükür iyi ama ellleri ayakları çok soğuk neden olur şimdi uyuyor baktım ateşi yok ama yine  el ayak buz gibi 

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ates dusurucu kullandın mı kuzum, ben dıkkat ettım dolven mesela verınce cocugun kafası hafıf atesli ama vucudu buz gıbı oluyor 
(15,743 puan) tarafından
Evet kaç gündür dolven calpol veriyorum ama hiç ateşi yok ama el ayak buz gibi
tarafından
İşte ates dusurucu bazen somsoguk yapıyor vucudu ben dıkkat ettım bu sefer ama bır anda atesının yukselcegıne de ısaret olabılıyor takıp et kuzum
(15,743 puan) tarafından
Belkide ilaçlar yaptı kaç gündür kullanıyoruz evet takip ediyorum inşallah çıkmaz artık ya dışı de bir gelemedi bugün böyle nokta beyazlık oldu cikcagi yerde tam ondan sonra rahatladı biraz farkettim sanki
tarafından
Ya 2 yasına geldı hala diş atesıyle mucadele edıyoruz dusun illet bırsey bu dısler cocukta ıstah keyıf bırakmıyor
(15,743 puan) tarafından
Büyüğümde çok zorlandi ama ateş olmamıştı ateş zor ya küçük bide göğsüme yaslaniyo ateşli elinden bir şey gelmiyor su yapıyorum ediyorum zordu ya ins çıkmaz bir daha bide boğazı da hafif kızarmış ikisi bir denk geldi
-Reklam-
0 oy
(4,843 puan) tarafından
Ateşi yükselebilir takipte kalın bence el ayak ciddi soğuk olunca ateş birden çıkabiliyor malesef 10 aylıkken kızım bu sekilde tecrübe ettim ateşi yarım saat içinde 39.5 geçti apar topar hastaneye gittik gece 02:00 den sonra yüksek oranda enfeksiyon çıktı.
(15,743 puan) tarafından
Aynı anda yazdık bende onu demiştim☺️
(4,843 puan) tarafından
☺️☺️aynen..
bizde yuksek ates takip ettiğimiz dönem atesi düşünce Dr tembihlemisti beni 22-23 derecede (oda sicakligi ) ates düştüyse  37 lere 1 kat pijamasi muhakkak ustunde olsun sen takipte kal demisti sizede yazayım dedim.
(15,743 puan) tarafından
Evet evet serin bir de aksamlaro sabah serin oliyor ince uzun. Alt üst giydirdim bugün ateşi çıkmadı öyle çünkü küçük bir beyazlik nokta gibi çıkacağı yerde var ondan sonra sanki rahatladı gibi geldi bana
(4,843 puan) tarafından
Geçmiş olsun antibiyotik etki ettiyse daha kolay kolay çıkmaz ama yinede işte ana yüreği :))
(15,743 puan) tarafından
İnşallah dişten de çıkıyor ateşi geçen gittik tahlil temiz hiçbir şey yok dış dedi hala çıkacak işte budefa ikisi birleşti .dış geliyo artık belli beyazlık gorundu
0 oy
(65,019 puan) tarafından
atesi olunca soğuk oluyo bizim normalde neden olur bilmiyorum gecmis olsun canim 
(15,743 puan) tarafından
Evet ateş olunca soğuk oluyor ama ateşi de yok takip ediyorum bakalım usuyomu dedim acaba ne zaman baksam soğuk sağ ol canım❤️
(65,019 puan) tarafından
ic atesi yoktur insallah enfeksiyon ates yapar gece icin saat kur kalkip bak canim insallah cikmaz
(15,743 puan) tarafından
Yok takip ediyorum hep cnm günlerdir uyumyrm zaten
0 oy
tarafından
Atesi kesildiyse ates düşürücüyu verme daha. Onun etkisi ama tedbirli davran. Aniden yükselebilir canim. Geceye alarm kur ve sürekli kontrol et.
tarafından
Normalde iki numaralar fenaa olur ama sizde tam tersi olmus. Maşallah o zaman yavruya :)
(15,743 puan) tarafından
Evet ay ilkim hamilelik doğum sonrası her şey zordu vallahi sağlıklı olsunlar ♥️
(15,743 puan) tarafından
Bak uyuyor şimdi bı ağlıyor gibi oluyor bakiyorum uyuyo ama dış yapyo
tarafından
Allah hepsini esirgesin ♥️ distir aynen . Sanci vurup duruyor. Bebelerinde işleri zor :/
(15,743 puan) tarafından
Aynen öyle cnm

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 282 göst.
30 Mart 2023 Diğer kategorisinde _GuRbET_ (15,743 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 495 göst.
9 Ocak 2023 Diğer kategorisinde _GuRbET_ (15,743 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 366 göst.
23 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Mavirane (392 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 460 göst.
21 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde _GuRbET_ (15,743 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,737 soru

24,673,071 cevap

367,375 kullanıcı

...