0 oy
954 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Kızlar nasıl bir parfüm kokusu kalıcılığı nasil

31 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ay çok değişik ben hiç sevmiyorum portakal gibi kokuyor çok ağır. Anam sakin alma
tarafından
Cidimisin kiz
tarafından
Ciddiyim en sevmediğim parfumlerden. Zaten avonun en ucuz parfümü.
Eğer alacaksan avondan, cherish çok güzel bir dene
-Reklam-
0 oy
(5,109 puan) tarafından
Avonmu o 

Onundaa var öyle bı parfümü lisede kullanırdık:)
tarafından
Evet  canim
0 oy
(8,152 puan) tarafından
Ben kullanıyorum çok seviyorum 
0 oy
(14,278 puan) tarafından
Çok güzel kullanmasam da kokusunu seviyorum 
tarafından
Sevindim
0 oy
(5,792 puan) tarafından
Ben seviyorum ama kadınaı bi koku değil bence 
tarafından
Kalıcılığı  nasıl Ömer'e bilecegin bir parfüm var mı peki
(5,792 puan) tarafından
İyi bence tatlı bi kokusuu var kalıcı :)
Ben cheerish kulkanıyorum çok hosuma gidiyo daha kalıcı hem dopru yazamamıs okabilrim
0 oy
(17,136 puan) tarafından
Hafif baymayan hoş kokusu var görümcem kullanıyor uzun zamandır 
tarafından
Kokusu kalicimi
(17,136 puan) tarafından
Orta çok değil canım
0 oy
(16,142 puan) tarafından
5 sene olmuştur kullanıyorum

Wish of love

Little black

Cerish sarısı. Bitane daha vardı ismini unuttum hepsi güzel 
0 oy
(76 puan) tarafından
Benim lise boyunca kullandığım  bi koku suan olsa da kullanmam cok çocuksu geliyor  bana 
0 oy
tarafından
Şuan kullanıyorum pekde memnun deilim dikkat çekmediği için dışarı giderken sıkıyorum 
0 oy
(1,335 puan) tarafından
Avon alma gözünü seviyim hayva.nlar üzerinde deney yapıyor o marka. Başka markalara bak katalog alcaksanda
0 oy
(2,865 puan) tarafından
Ben kullandım  begendim 

Simdi de yine avonun vücut  spreylerini aldim

Perceive

Little black dress ikiside cok hoş ama perceive favorim  oldu
0 oy
(17,490 puan) tarafından
Tatlı güzel kokusu var yarıladım Bayadır kullanıyorum:)
0 oy
(8,496 puan) tarafından
Güzel ama kalıcı değil
0 oy
(6,791 puan) tarafından
Ben kullanıyorum çok hafif geliyor kokusu. Diğer parfümler agır geliyor
0 oy
(2,228 puan) tarafından
Hic sevmem kokusunu zaten sıkıyosun 5 dk sonra ucup gidiyor kokusuda kötü
0 oy
tarafından
Kalıcılığı çok iyi ama her parfüm her tene yakışmaz 
0 oy
(4,047 puan) tarafından
Hafif güzel bı kokusu var ama öyle aman aman bı kalıcılığı yok
0 oy
tarafından
Sekerli liseli kokusu
0 oy
tarafından
Benim parfumum küçüklükten beri onu kullanırım çok ta severim 14 yaşında başladık kullanmaya şu an 27 yasindaym
0 oy
(2,192 puan) tarafından
Kokusunu çok seviyorum ama tenime yakışmıyo kokusu değişiyo 

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 496 göst.
25 Mart 2024 Moda kategorisinde Eylul & Erva (3,582 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 633 göst.
2 Şubat 2024 Aile & Aşk kategorisinde Meldaaaaa (301 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 242 göst.
0 oy
5 cevap 545 göst.
14 Mart 2021 Aile & Aşk kategorisinde Remziye (389 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,674 soru

24,672,167 cevap

367,320 kullanıcı

...