0 oy
269 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,772 puan) tarafından
miknatisli cam silme aparatlarindan kulllanp memnun kalan var mi varsa linkinivatar msnz

1 cevap

0 oy
tarafından
Çatı katındayız ben silmiyorum Valla. Sadece içerden.
(1,772 puan) tarafından
bende 1 kattayim ama yukseklik korkum var asagi baktgm an dusuyor gb oluyorum ondan bayramdan bayrama esim siler
(132 puan) tarafından
Çok kirli gözükmüyor mu benimde silesim gelmiyor hiç 7. Kattan
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 794 göst.
24 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Pasakizz (1,559 puan) tarafından soruldu
0 oy
24 cevap 2,194 göst.
30 Mart 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 532 göst.

Kategoriler


1,512,564 soru

24,670,893 cevap

367,252 kullanıcı

...